2015. augusztus 28., péntek

Díj #1 és #2

Sziasztok!
Az oldal kapott három díjat - amit ismét köszönök -, amit eddig nem volt időm kitölteni... Most is csak kettőt fogok kitenni, de megígérem a harmadikkal is sietek!



Köszönöm szépen a díjat Nicolette F.-nek

1. Köszönd meg a díjat, és tedd ki, hogy kitől kaptad. 
2. Olvasd el annak a blogját, akitől a díjat kaptad. 
3. Írj 12 dolgot az illető blogjáról. 
4. Írj 12 dolgot a saját blogodról. 
5. Válaszolj a 12 kérdésre.
6. Tegyél fel 12 kérdést a saját blogoddal kapcsolatban. 
7. Kommentelj annak a blogján egy fejezethez, akitől kaptad, hiszen mindenkinek a visszajelzés. Ez lehet kritika, véleményezés, a lényeg, hogy építő jellegű legyen. 
8. Cseréljetek linket. 
9. Küldd tovább 12 embernek a díjat.
10. Tedd ki a "plecsnit" jól látható helyre úgy, hogy az én blogomra vezessen. 

12 dolog Nicolette blogjáról:
  1. A történet főhőse Caitlin Williams
  2. Caitlin részt vesz az Evolution nevű programban
  3. Először Elliottal beszél
  4. Kara elég bunkón fogadja
  5. Catnek át kell esnie egy pszichológiai vizsgálaton
  6. Damian és Kara legjobb barátok
  7. Cat elsőrája a matek volt
  8. Az összes sport közül a futást szereti a legjobban
  9. Damian sokáig focizott
  10. A szőke hajú srácot Ericnek hívják
  11. Cat majdnem lebukik miközben hallgatózik
  12. Majd elalszik a búvóhelyén :D
12 dolog a saját blogomról:
  1. A főhős neve Sloan
  2. Két éve költözött Chicagóból New Orleansba
  3. Két testvére van Peyton és Alex
  4. Alex meghalt az afgán fronton
  5. Sloan egy rendőrségi ügy miatt tért vissza Chicagóba
  6. A Hírszerzés csapatában két bajtársa is van, Jay és Mouse
  7. Sloan katona volt
  8. Sloan és Jay majdnem három évig alkottak egy párt
  9. Sloan egy boltba jelentkezik eladónak, hogy szemmel tarthassa Harry Stylest
  10. Harry legjobb barátja Louis
  11. Harry megmentette Zayn életét
  12. Louis, Liam, Zayn és Niall amerikai, Harry viszont nem az
Válaszaim Nicolette kérdéseire:
  1. Karát, szeretem a hozzá hasonló, erős, női karaktereket
  2. Egy szó? Ez nehéz. Talán az érdekes. Azért mert egy olyan stílusú blogot olvashattam, amilyet még nem, így számomra az újdonság volt, így érdekelt. (én sem vagyok egy X-man fan :D)
  3. Nekem tetszett a prológus, mert így a legelejétől figyelemmel követhettük az eseményeket. Ez pedig attól függ, hogy milyen jövőbeni jelenetet ragadtál volna ki. Személy szerint én szeretem, ha egy blog valami akcióval, izgalommal kezd, talán jobban felkelti az érdeklődésem, de nekem nekem semmi problémám nem volt a prológusoddal.
  4. A legtöbben igen, s az is tetszik, hogy kellőképpen elhatárolod őket, azonban rengeteg szereplővel dolgozol, így természetes, hogy egyik másik kidolgozatlanabb (számomra Damian karaktere az, aki nem igazán összetett)
  5. Nem igazán hiányzik, bár van egy olyan érzésem, hogy a következőkben még lesz olyan, aki gonosszá válik.
  6. Jók voltak, tetszett, hogy szinte minden szobát leírtál vagy legalább hasonlítottal valamihez, így elég élénken el tudtam képzelni őket
  7. Utálok jelen időben olvasni, számomra természetellenes. Általában kerülöm az ilyen blogokat, szóval igen, szívesebben olvasnám a történetet múlt időben
  8. Valószínűleg ugyanezt, kíváncsi természet vagyok, de az tuti hogy nem tudtam volna elaludni a rejtekhelyemen
  9. Talán Eliott és Kara előéletét a központ előttről
  10. Számomra túlságosan depresszív és antiszociális, távol áll tőlem, viszont mégis van benne valami, ami miatt megkedveltem
  11. Érdekel a történet vége, ezért valószínűleg
  12. Nem valószínű. Mint mát írtam is, nem olvasok hasonló stílusú történeteket, egyszerűen nem az én világom :)
12 kérdés a saját blogomról:
  1. Számodra szimpatikus Sloan? Miért?
  2. Mit gondolsz melyik szereplőt lőtték meg a prológusban?
  3. Ki a kedvenc szereplőd? Miért?
  4. Mit gondolsz, mi lesz a történet végkimenetele?
  5. Szerinted Harry rá fog jönni, hogy Sloan beépített ember?
  6. Louis segíteni, vagy inkább hátráltatni fogja a nyomozást véleményed szerint?
  7. Kinek a szemszögéből olvasnál szívesen részt?
  8. Ha nem Chicagóban játszódna a történet, te hol tudnád még elképzelni?
  9. Szerinted Harry tényleg annyira rossz, mint amilyennek mutatja magát?
  10. Ki a legösszetettebb karakter? Miért?
  11. Kinek szurkolsz inkább, a rendőröknek vagy Harryéknek?
  12. Kit tudsz jobban elképzelni Sloan mellett? Jayt, Harryt, esetleg egy másik szereplőt?
12 ember, akinek küldöm:
  1. Sister Fate
  2. Born to Die
  3. Te vagy a végzetem
  4. My brother or my love?
  5. No control
  6. A lány, aki boszorkánynak született
  7. Suttogás
  8. Catch Me, I'm Falling
  9. Light
  10. Simple Song
  11. Addicted to love
  12. Verseny a szerelemmel
Díj #2
Köszönöm szépen a díjat M. Gin-nek!
Szabályok:
- írd le, kitől kaptad,
- írj magadról 10 dolgot,
- válaszolj 10 kérdésre,
- tegyél fel 10 kérdést,
- küldd tovább!

10 dolog magamról:
  1. Menthetetlen pesszimista vagyok
  2. Imádom a jól kidolgozott karaktereket. Ha egy szereplő megfog képes vagyok végigolvasni egy könyvet/blogot, még akkor is ha csapnivaló a történet
  3. Kávé és újabban kóla függő vagyok
  4. Álmaim országa Brazília
  5. Legszívesebben Szingapúrba utaznék
  6. Megszállottja vagyok Antonio Gaudinak
  7. Imádom a Forma-1-et
  8. Beszélek angolul és spanyolul
  9. Jelenleg a Hannibál című sorozatot nézem
  10. Szerintem én vagyok a világon az egyetlen ember, aki nem volt képes végignézni egy Walking Dead részt sem
Válaszaim 10 kérdésre:

1.) Ketchup, mustár, vagy majonéz kerülne a hamburgeredbe? Ketchup és mustár.
2.) Nézted anno a Cartoon Networköt? Melyik volt a kedvenc meséd? Néztem hát, ki nem? A Bátor, a gyáva kutya és a Dexter laboratóriuma 
3.) Ha egy lakatlan szigetre kerülnél Justin Bieberrel,hajlandó lennél összejönni vele (ez volt a legutóbbi rémálmom)? Semmi bajom nincs a tinibálványokkal, magam is rajongója vagyok jó néhánynak, de Justinnal nem. Egyszerűen nem az esetem (nagyon nem).
4.) Mit gondolsz Amerikáról? Érdekesnek találom, jó néhány városába szívesen ellátogatnék, de nem költöznék oda. Nem tartom jó ötletnek azt, hogy kb. bárkinek lehet fegyvere.
5.) A magyar után, természetesen, szerinted melyik a legszebb nyelv a Földön? Spanyol.
6.) Mióta blogolsz? 1,5 éve
7.) Miért kezdtél el írni? Mióta az eszemet tudom írok. Mert szeretek elvonatkoztatni a hétköznapi dolgaimtól és egy magam által kreált világban lébecólni jó pár órán át :D
8.) Szeretsz rajzolni? Ha igen, általában miket? Szeretnék én, de nem tudok ezért nem is teszem.
9.) Melyik a jobb? Egy, igaz barátnő, vagy több, hozzád kevésbé közelálló személy barátsága? Egy igaz barátnő, ez nem is kérdés.
10.) Kit tartasz a kedvenc színészednek/színésznődnek? Miért (az nem indok, hogy jól néz ki)? Miért nem? Na jó, kedvenc színésznőm Keira Knightley, mert imádom a stílusát és nagyon tehetségesnek tartam. Kedvenc színészem pedig... ebből van jó néhány, Johnny Depp, Orlando Bloom, Eric Bana, Vin Diesel, mert remekül át tudják adni a szerepeiket.

10 kérdés tőlem:
  1. Mi a kedvenc ételed?
  2. Egy lakatlan szigeten vagy egy nyüzsgő nagyvárosban élnél inkább?
  3. London, Tokió vagy Budapest?
  4. Ha szabadon választhatnád melyik nyelvet sajátítanád el szívesen?
  5. Melyik a kedvenc blogod?
  6. Mi volt a kedvenc Disney meséd?
  7. Ha valamelyik kitalált szereplő (akár könyv, akár film) bőrébe bújhatnál egy napra, kit választanál? 
  8. Van olyan szám, amit már rongyosra hallgattál mégsem unod még? Melyik az?
  9. Mi álmaid állása?
  10. Miből szoktál ihletet meríteni, ha éppen leblokkolsz az írással?

6 megjegyzés:

  1. Szia.<3 Köszönöm szépen a díjat, de nem hinném, hogy lesz időm elolvasni a blogod... ezelőtt már kaptam két ilyen díjat, tényleg hálás vagyok érte, de nincs annyi időm, hogy leüljek és mindegyik blogot kiolvassam.:(
    De azért nagyon nagyon köszönöm.
    Puszi.
    Brigi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Nincs semmi baj és nagyon szívesen :)
      Ölellek!

      Törlés
  2. Szia!:)
    Nagyon szépen köszönöm a díjat, amint lesz időm elolvasom a blogot, éa a díjat is kiteszem!:)
    Millió puszi, Aurora

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Nincs mit és én köszönöm, hogy szánsz rá időt!
      Ölellek!

      Törlés
  3. Szia :) Nagyon nagyon köszönöm a díjat amint lesz időm elolvasom és kiteszem a díjat ^-^

    VálaszTörlés